8. marraskuuta 2012

Love pink

Tänään oli vapaapäivä...ja se todella tuli tarpeeseen. Eilen töissä mun mahani oli niin kipeä, ettei töistä meinannut tulla mitään ja jopa hengittäminenkin sattui. Tänään sitten kävin neuvolassa katsomassa, että pienellä on kaikki kunnossa ja neukkutäti oli sitä mieltä, että mun työ stressaa mua liikaa ja kun musta siltä tuntuu, on sitten parempi jäädä kotio lepäämään.

Vielä en sairaslomaan suostunut, katsotaan nyt, miten kroppa ja oma mieli kestää, tässä nyt kuitenkin mennään niin alussa raskaudesta vasta ja kolmisen kuukautta olisi enää töitä jäljellä. :) Vaikka masu olikin vielä kosketusarka, lähdin mä mun mammakaverin kanssa Reiman alennusmyynteihin. Mä en ihan oikeasti halua tietää, että mikä meno sielä on eilen ollut, koska tänäänkin sielä oli ihmisiä paaljon ja vaatteiden rippeet oli enää jäljellä. Sofielle ei löytynyt mitään kurarukkasia lukuunottamatta, mutta vaaville löytyi yhtä sun toista. :) Koska kutina on kova, että tyttö tulee, kyllä vaaleanpunaisen ja -sinisen välillä voiton vei, no...kattokaapa:

Surkea on kuva, mutta nyt ei vaan jaksa, käsityksen varmaan saa. ;)

Nyt sitten valmistautumaan nukkumaan menoon, että jaksaa huomenna ja ylihuomenna tehdä taas jotain elantonsa eteen. Muille hyvää alkavaa viikonloppua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti