18. marraskuuta 2012

Tuleva pummi - ja ylpeä siitä!

Mua ärsyttää. Tällä hetkellä monikin asia; miksi kauppojen täytyy Joulun alla olla sunnuntaisin yhdeksään asti auki, kun joka tapauksessa sunnuntait ovat aina ihan kuolleita asiakkaiden suhteen? Miksi Sofie on taas rikkonut mun läppäristä yhden näppäimen? Ja miksi, oi miksi se Katainen ei pitänyt lättyänsä kiinni kotiäideistä?

Jep, jep. Kotiäitiys maksaa valtiolle, mutta niin maksaa hoitopaikatkin, joita täällä päin saa hakea kiven alta ja ehkä hieman uhkailla, että sellaisen saa. Mikä vika on siinä, että on lapsensa kanssa kotona? Että haluaa olla kotona? Ja nämä Kataisen mainostamat tuet, jota tämä Suomen maa meille tarjoaa, ovat niiiiiiin mittaamattoman pieniä rahoja, ettei tämä maa niihin kaadu. Poliitikkojen palkoista olen taas eri mieltä.... Ja miksei normaali duunari saisi hyödyntää maksamiaan verorahoja?

Mä meinaan ainakin tammikuun jälkeen jäädä kotiin aina äippäloman alkamiseen asti ja siitä sitten olisi haaveissa olla kotona ainakin siihen asti, kun napero nro. 2 on 1½-vuotias.

Jään kansakunnan elätiksi nääs. Pummiksi.

Ai jumankekka mä niin odotan sitä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti