5. lokakuuta 2011

Fruuuuumm!!

Kävin tänään autokoululla vähän järkeilemässä tietokoneella tulevia kirjallisia. Arvatkaa alkoiko tympimään, kun harjoituskokeen läpimeno oli aina parista virheestä kiinni, mmur! Mutta samalla iski se todellisuus, että meikäläisen pitäisi oikeasti pian taas mennä auton rattiin ja saada se kortti suoritettua.

kuva

Jännittää, ilostuttaa, innostuttaa...! Ei tässä olla vasta kun sen päälle kolme vuotta roikuttu autokoulun arkistoissa, jos ne viimeinkin sais mut pois sieltä. Autokoulun omistaja on ainakin sitä mieltä: "Noni, hommataan nyt viimein sulle se kortti! Ja todellakin tässä kuussa!" Raukka mies meinasi saada hepulin, kun en muistanut, että kuukausi on vaihtunut ja menin sanomaan, että ensi kuussa sitten olis haaveissa suorittaa inssi.

Huomenna näyttään itteensä lääkärillä, josko se antais mulle paperin, joka todistaa mun olevan terve ajamaan autoa. Lisäksi täytyis käydä räpsäsemässä itsestään jotku tosi fiksun näköset passikuvat.

Pökötille oon luvannu käsi sydämellä, että jos kun minä sen kortin saan, pesen sen sisältä että ulkoa. Tuo isimies kun on mun rakasta kohdellu tosi huonosti! Ei edes talliin ole päässyt yöllä nukkumaan...raukka.

kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti