28. elokuuta 2012

Epätasa-arvo

Seuraava teksti lisää ankaraa avautumista rientojen epäreiluista järjestymisistä.

Nyt raivostuttaa. Ihan oikeasti. Kuka mut tuntee, tietää, että mä en juurikaan käy missään. Mun elämä on seikkailua työpaikan, kodin ja Sofien päiväkodin välillä. Muuten kauppa kuuluisi rinkiin mukaan, mutta kun työskentelen sellaisessa! Edes koiran kanssa en käy lenkillä koska mies "avuliaasti" hoitaa sen (lue: hyvä tekosyy olla kahvilla kavereiden kanssa noin kolmisen tuntia).

En edes muista, koska olisin käynyt esim. kavereiden kanssa kahvilla. Viime baarikierroksesta on parisen kuukautta. Ei mua enää juurikaan pyydetä mihinkään, koska oon aina joko töissä tai en saa lapsenvahtia. Ja kyllä se kiristää pantaa. Aina silloin tällöin. Varsinkin silloin, kun tulee näitä once in the lifetime-kekkereitä, esim. juuri sen mun tuleva luokkakokous ja mies päättää heittäytyä hankalaksi ja näytää siltä, että tämä mamma ei taaskaan pääse. J*malauta!

Mikä helevetin oikeus tolla mun "paremmalla" puoliskolla on päästä mihinkään, kun en minäkään ikinä pääse? Olisi myös niin paljon asiaa siitä, miten meidän riennot eroo toisistaan kuin yö ja päivä, mutta ei taida se (ehkä?) kuulua blogin puolelle kaikkien luettavaksi.

Mutta pari sanaa minä tuolle äijälle haluan sanoa: Haista paska!!

2 kommenttia:

  1. Nyt pietät pintas ja lähet sinne luokkakokoukseen! Jokainen äiti tarvitsee sitä omaa aikaa, muuten varmasti alkaa hajoilemaan päää!

    ps. ota tuo sanavahvistus pois! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä jaksais tapella... Kyllähän jokainen äiti tarvitsee joskus sitä omaa aikaa, mutta minkäs teet kun ei mahdollisuutta ole?

      p.s. mä luulin jo ottaneeni sanavahvistuksen pois, mutta nyt se on oikeesti pois! :)

      Poista